You are offline. Some functionality may be unavailable.
Tesco Online Club je členská služba, která byla navržená tak, aby vám pomohla co nejvíce využít online nákup potravin. Nabízí několik jedinečných výhod, například doručení vašeho nákupu bez poplatku k vám domů nebo vámi zvolenou doručovací adresu, případně vyzvednutí přes službu Klikni+Vyzvedni ve vámi zvoleném výdejním obchodě, speciální slevy a dvojnásobek bodů Clubcard za vaše objednávky prostřednictvím služby Tesco Online nákupy během prvních 3 měsíců vašeho členství.
Jakmile se stanete členem, všechny objednávky, které si necháte doručit domů nebo na zvolenou doručovací adresu, budou doručeny bez poplatku. Bez poplatku lze i vyzvednout přes Klikni+Vyzvedni ve vámi zvoleném výdejním obchodě. Můžete se také jako člen těšit na speciální e-kupón. Každé dva týdny během prvních 3 měsíců vašeho členství také zdvojnásobíme vaše body Clubcard za vaše nákupy a získáte včasný přístup k doručovacím slotům 4 týdny předem – abychom vám pomohli se připravit na nejrušnější období roku.
Dokud jste členem Tesco Online Clubu, nebudete muset platit poplatek za doručení ani poplatek za vyzvednutí bez ohledu na hodnotu vaší objednávky.
Objednávky pod 700 Kč však budou stále podléhat minimálnímu poplatku za menší nákup ve výši 80 Kč bez ohledu na vaše členství.
Můžete použít karty Visa nebo Mastercard. Platby kartami Visa Electron nebo Maestro zatím nepřijímáme.
Jakmile se stanete členem, můžete objednávat bez poplatku za doručení každý den, do doby dokud je vaše členství platné. Stačí si z dostupných slotů vybrat den a čas, který vám nejlépe vyhovuje.
Ano můžete. Stačí změnit doručovací adresu v sekci Můj účet. Poté z dostupných slotů vyberte požadovaný den a čas.
Ano. Jakmile dokončíte svou první objednávku, můžete okamžitě zadat další. Můžete také upravit objednávky, které jste již potvrdili. Stačí přejít do „Moje objednávky“ a vybrat objednávku, kterou chcete upravit. Nezapomeňte zkontrolovat svou objednávku a potvrdit změny.
Ihned při každé nové objednávce. Můžete jej použít i na objednávky, které jste již zadali. Jediné, co musíte udělat, je upravit objednávku: můžete přidat nebo odebrat položku nebo změnit doručovací slot - tato akce aktivuje váš plán členství v Tesco Online Clubu a vy nebudete muset platit poplatek za doručení zboží. Před potvrzením změn nezapomeňte zkontrolovat nákupní košík.
Ano, body Clubcard získáváte jako obvykle a vaše body získané při každém nákupu během prvních 3 měsíců vašeho členství budou zdvojnásobeny jednou za 2 týdny u všech objednávek, které jste v tomto období provedli. Nezapomeňte prosím přidat svou Clubcard ke svému Tesco Online účtu. Upozorňujeme, že tato výhoda se vztahuje pouze na první 3 měsíce vašeho členství.
Ne, vaše členství patří k vašemu Tesco Online účtu a máte nárok na výhody pouze při online objednávce.
Nenašli jste informace, které jste hledali? Kontaktujte naše zákaznické centrum na contact us page.
Váš členský plán se automaticky obnoví, pokud jste se přihlásili k automatickým měsíčním platbám. Automatické obnovování členství však můžete kdykoli zastavit. Chcete-li automatické obnovování zastavit, navštivte stránku Moje členství a postupujte podle kroků v sekci „Zrušit obnovení“.
Vaše členství v Online Clubu se automaticky neobnoví, pokud máte již zaplacený jeden z našich starších 3 nebo 6měsíčních členských plánů . Navštivte domovskou stránku Online Club a zakupte si nový tarif.
Členství můžete zrušit do 14 dnů od jeho zakoupení nebo obnovení. Členství můžete také kdykoli zrušit, pokud dojde k podstatné změně ve Všeobecných obchodních podmínkách týkajících se vašeho členství.
Máte také možnost vypnout automatické obnovení členství. Navštivte stránku Moje členství, přejděte do sekce „Prodloužení členství“ a vyberte možnost „Zrušit prodloužení." Nevíte si rady? Kontaktujte náš zákaznický servis. Podrobnosti naleznete na stránce „Kontaktujte nás" v sekci Často kladených otázek.
Využívejte vybraných výhod Online Clubu na měsíc pouze za 1 Kč. V rámci zkušebního měsíce nabízíme veškerou dopravu zdarma a možnost rezervace termínů doručení až na 4 týdny dopředu. Ostatní benefity Online Clubu (dvojnásobek Clubcard bodů a speciální slevové e-kupóny) získáte společně s plnohodnotným členstvím po zkušebním měsíci.
Zkušební členství trvá jeden měsíc. Po této době automaticky získáte plné členství v rámci vámi vybraného plánu. Plán předplatného si vyberete při registraci zkušebního měsíce. Členství můžete kdykoliv zrušit a vybrat si jiný plán, nejpozději však den před koncem zkušební doby. Pokud se rozhodnete z Online Clubu odejít v rámci zkušebního období, vaše členství skončí na konci zkušebního měsíce.
Všechny nákupy prostřednictvím Tesco Online nakupování máte s doručením domů i na výdejní místo zdarma. Bezplatné je také doručení se službou Klikni+Vyzvedni. Dále získáte přednostní přístup k termínům doručení, které si můžete rezervovat až 4 týdny dopředu. Jste tak mezi prvními při výběru, a to i v období svátků, kdy je o termíny největší zájem.
Zkušební členství získáte, pokud o něj žádáte poprvé v rámci uplynulých 12 měsíců. Toto členství také nemohou využívat stávající členové Online Clubu. Chcete vědět, zda je zkušební členství pro vás? Přihlaste se do svého účtu a zkuste se registrovat do Online Clubu.
Registrujte se na domovské stránce Online Clubu. Požádejte o zkušební měsíční členství a vyberte navazující plán, který se aktivuje po skončení zkušebního období. Hned po registraci můžete nakupovat online s doručením domů zcela zdarma.
Z Online Clubu můžete kdykoliv bezplatně vystoupit, nejpozději však den před koncem zkušební doby. Pokud se rozhodnete z Online Clubu odejít v rámci zkušebního období, vaše členství skončí na konci zkušebního měsíce. A když změníte názor, ve svém profilu můžete automatické prodloužení plánu opět obnovit.