You are offline. Some functionality may be unavailable.

Často kladené otázky

Co je Tesco Online Club?

Tesco Online Club je členská služba, která byla navržená tak, aby vám pomohla co nejvíce využít online nákup potravin. Nabízí několik jedinečných výhod, například doručení vašeho nákupu bez poplatku k vám domů nebo vámi zvolenou doručovací adresu, případně vyzvednutí přes službu Klikni+Vyzvedni ve vámi zvoleném výdejním obchodě, speciální slevy a dvojnásobek bodů Clubcard za vaše objednávky prostřednictvím služby Tesco Online nákupy během prvních 3 měsíců vašeho členství.

Jaké jsou výhody Tesco Online Clubu?

Jakmile se stanete členem, všechny objednávky, které si necháte doručit domů nebo na zvolenou doručovací adresu, budou doručeny bez poplatku. Bez poplatku lze i vyzvednout přes Klikni+Vyzvedni ve vámi zvoleném výdejním obchodě. Můžete se také jako člen těšit na speciální e-kupón. Každé dva týdny během prvních 3 měsíců vašeho členství také zdvojnásobíme vaše body Clubcard za vaše nákupy a získáte včasný přístup k doručovacím slotům 4 týdny předem – abychom vám pomohli se připravit na nejrušnější období roku.

Musím dosáhnout minimální hodnoty nákupního košíku, abych neplatil poplatek za doručení?

Dokud jste členem Tesco Online Clubu, nebudete muset platit poplatek za doručení ani poplatek za vyzvednutí bez ohledu na hodnotu vaší objednávky.

Objednávky pod 700 Kč však budou stále podléhat minimálnímu poplatku za menší nákup ve výši 80 Kč bez ohledu na vaše členství.

Mohu k platbě za členství použít jakoukoli kreditní nebo debetní kartu?

Můžete použít karty Visa nebo Mastercard. Platby kartami Visa Electron nebo Maestro zatím nepřijímáme.

Kolikrát mohu využít doručení nákupu bez poplatku za doručení?

Jakmile se stanete členem, můžete objednávat bez poplatku za doručení každý den, do doby dokud je vaše členství platné. Stačí si z dostupných slotů vybrat den a čas, který vám nejlépe vyhovuje.

Mohu si nechat doručit svůj nákup bez poplatku za doručení zboží na různé adresy?

Ano můžete. Stačí změnit doručovací adresu v sekci Můj účet. Poté z dostupných slotů vyberte požadovaný den a čas.

Mohu rezervovat více objednávek bez poplatku za doručení?

Ano. Jakmile dokončíte svou první objednávku, můžete okamžitě zadat další. Můžete také upravit objednávky, které jste již potvrdili. Stačí přejít do „Moje objednávky“ a vybrat objednávku, kterou chcete upravit. Nezapomeňte zkontrolovat svou objednávku a potvrdit změny.

Jakmile se stanu členem, kdy mohu začít používat Tesco Online Club?

Ihned při každé nové objednávce. Můžete jej použít i na objednávky, které jste již zadali. Jediné, co musíte udělat, je upravit objednávku: můžete přidat nebo odebrat položku nebo změnit doručovací slot - tato akce aktivuje váš plán členství v Tesco Online Clubu a vy nebudete muset platit poplatek za doručení zboží. Před potvrzením změn nezapomeňte zkontrolovat nákupní košík.

Získám další body Clubcard jako člen Tesco Online Club?

Ano, body Clubcard získáváte jako obvykle a vaše body získané při každém nákupu během prvních 3 měsíců vašeho členství budou zdvojnásobeny jednou za 2 týdny u všech objednávek, které jste v tomto období provedli. Nezapomeňte prosím přidat svou Clubcard ke svému Tesco Online účtu. Upozorňujeme, že tato výhoda se vztahuje pouze na první 3 měsíce vašeho členství.

Mohu využít své členství, když nakupuji v obchodech?

Ne, vaše členství patří k vašemu Tesco Online účtu a máte nárok na výhody pouze při online objednávce.

Nenašli jste informace, které jste hledali? Kontaktujte naše zákaznické centrum na contact us page.

Bude se moje členství v Online Clubu automaticky prodlužovat?

Váš členský plán se automaticky obnoví, pokud jste se přihlásili k automatickým měsíčním platbám. Automatické obnovování členství však můžete kdykoli zastavit. Chcete-li automatické obnovování zastavit, navštivte stránku Moje členství a postupujte podle kroků v sekci „Zrušit obnovení“.

Vaše členství v Online Clubu se automaticky neobnoví, pokud máte již zaplacený jeden z našich starších 3 nebo 6měsíčních členských plánů . Navštivte domovskou stránku Online Club a zakupte si nový tarif.

Jak mohu zrušit členství v Online Clubu?

Členství můžete zrušit do 14 dnů od jeho zakoupení nebo obnovení. Členství můžete také kdykoli zrušit, pokud dojde k podstatné změně ve Všeobecných obchodních podmínkách týkajících se vašeho členství.

Máte také možnost vypnout automatické obnovení členství. Navštivte stránku Moje členství, přejděte do sekce „Prodloužení členství“ a vyberte možnost „Zrušit prodloužení." Nevíte si rady? Kontaktujte náš zákaznický servis. Podrobnosti naleznete na stránce „Kontaktujte nás" v sekci Často kladených otázek.

Zpět na domovskou stránku